فهرست مطالب

وام افروز

  • در شرایط اقتصادی کنونی کشور، پرداخت و گرفتن وام به امری بسیار سخت و غیرممکن تبدیل شده است. با این حال عموم مردم این امکان را دارند که با به ضمانت گذاشتن سیم کارت خود وام دریافت نمایند. پرداخت وام بر روی سیم‌کارت ۹۱۲ معادل با ارزش آن در واقع ساده ترین و در دسترس ترین روش برای گرفتن انواع وام ها می‌باشد که می‌توان این وام سیم کارت را از وام افروزدریافت نمود.

وام سیم کارت چیست ؟

  • وام سیم کارت یک نوع روش دریافت وام می‌باشد که شما به اندازه ارزش سیم کارت خود دریافت می‌کنید. آیا میدانستید سیم کارت همراه اول دائمی کد یک ، دو یا سه شما یک سرمایه ارزشمند است ؟  وام افروز  مکان دریافت وام فوری و بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است.
    مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید 100 درصد ارزش آن را وام دریافت کنید و همچنان از سیمکارت خود استفاده کنید . با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام فرصتی را به شما میدهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید.

    پروسه بازپرداخت این وام می‌تواند در اقساط ۴ تا ۲۴ ماه طبق درخواست خودتان تعیین گردد که به خط‌های ۹۱۲ تعلق‌ می‌گیرد. مقدار این وام نسبت به رندی و پس شماره‌های بعدی خط سیم کارت شما تعیین خواهد شد و همچنین این قیمت گذاری نسبت به نیاز شما مشخص شده که می‌توانید آن را در صورت تناسب با ارزش قیمت سیم کارت خود بیشتر یا کمتر کنید.

    شما با زدن سند مالیکت خط خود به نام شرکت وام دهنده، به اندازه  ارزش آن را می‌توانید وام بگیرید. همچنین وام سیم کارت وام افروز در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی در مدت یک ساعته با داشتن مدارک مورد نیاز ، صورت می‌گیرد و پول و مبلغ تعیین شده، به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:وام روی سند خودرو

 

مزایای دریافت وام سیم کارت

  • مهم ترین مزیت وام سیم کارت این است که فوری و در کمترین زمان ممکن پرداخت می شود . در صورت داشتن شرایط لازم و بعد از عقد قرارداد ، مبلغ وام همان لحظه برایتان واریز می شود.
    دومین مزیت آسان بودن شرایط دریافت این وام است . شما به هیچ گونه ضامن ، چک یا سفته ایی نیاز ندارید. با داشتن سند مالکیت سیم کارت همراه اول کد یک ، دو یا سه ، به راحتی میتوانید 100 درصد ارزش آن را از ما وام دریافت کنید.
    سومین مزیت این است که بعد از دریافت وام ، شما می توانید از سیم کارت خود استفاده کنید و نزد خودتان نگه دارید.
    از دیگر مزایای این وام این است که شرایط بازپرداخت کاملا انعطاف پذیر است و طبق نظر خودتان اقساط مشخص می شود.

    به صورت خلاصه مزیت های وام سیم کارت موارد زیر می باشند :

    • برای گرفتن وام سیم کارت دیگر نیاز به طی کردن مراحل اداری چند روزه ندارید.
    • تنها در ۶۰ دقیقه بدون داشتن ضامن و چک وام فوری می‌گیرید.
    • پرداخت سرمایه به شماره حسابی که خودتان معرفی کنید انجام می‌شود.
    • تعیین تعداد ماه و مبلغ هر قسط در بازپرداخت آن به عهده خود شما می‌باشد.

شرایط وام سیم کارت

  • از جمله شرایط پرداخت وام روی سیم کارت ۹۱۲ می‌توان به امکان دریافت وام و تسهیلات بلند مدت ۴ الی ۲۴ماهه به اندازه ۱۰۰ درصد ارزش خط بدون نیاز به ارائه چک، سفته و ضامن اشاره نمود. برای این کار کافیست متقاضی ضمن تماس با کارشناسان خط سیم کارت نسبت به ارزش گذاری شماره خود اقدام کند و پس از اعلام مبلغ، در صورت تمایل با در دست داشتن سند سیم کارت به دفتروام افروز مراجعه نماید.

    طبق قراردادی که بین متقاضی دریافت وام سیم کارت و وام افروز بسته می‌شود، خط قیمت گذاری شده به مالکیت و رهن شرکت در می‌آید تا روند قانونی پرداخت آغاز شود. بعد از پرداخت اقساط وام نیز سند سیم کارت به نام دارنده آن بازگردانده می‌شود.

    امکان پرداخت اقساط وام روی سیم کارت زودتر از موعد مقرر امکان پذیر می باشد و فرد می‌تواند با پرداخت زودتر از موعد تعیین شده، سیم کارت خود را زودتر سند بزند و به نام خود تغییر دهد. همچنین در صورت تمام شدن پرداخت اقساط، اگر متقاضی تمایل داشته باشد، می‌تواند قرارداد دریافت تسهیلات را مجدداً تمدید نماید و دوباره وام دریافت کند. برای تعداد دفعات دریافت وام یک سیم کارت محدودیتی وجود نداشته و می‌توانید به محض اتمام باپرداخت قبلی، درخواست خود را ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

 

شرایط دریافت وام سیم کارت

  • سیم کارت همراه اول دائمی کد یک ، دو یا سه
  • مالک سیم کارت به همراه مدارک شناسایی
  • همراه داشتن خود سیم کارت

وام سیم کارت برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که ضامن کارمند ندارند.
  • افرادی که که فرصت یا حوصله بروکراسی بانکی و طی کردن روند ادارای دریافت وام را ندارند.
  • افرادی که برای مدت زمان کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • کسانی که چک کارمندی ندارند.
  • آن دسته از اشخاصی که فرصت زیادی برای تأمین مبلغ مورد نیاز خود ندارند.
  • افرادی که شرایط خاص جهت دریافت وام بانکی را ندارند.

بیشتر بخوانید:وام سکه و طلا

 

وام سیم کارت به چه سیم کارت‌هایی داده می شود؟

از مهم ترین سوالاتی که برای دریافت وام پرسیده می‌شود این است که وام مذکور به چه خط‌ هایی تعلق می‌گیرد و به هر خط چه مقدار وام می‌دهند.

اول اینکه این وام تنها به دارندگان متقاضیان سیم کارت‌های دائمی ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد و اینکه سیم کارت دیگری مثل ایرانسل ، تالیا و رایتل حتی با شرایطی مانند رند بودن خط، دائمی بودن سیم کارت، ارزشمند قیمت بالا بودن خط، متعلق به استان‌های خوش رند را ساپورت نمی‌کند. شما تنها می توانید با سیم کارت های همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۲ دائمی درخواست وام سیم کارت بدهید.

اکثر این سیم کارت‌ها برای چند سال پیش هستند و خب از ارزشمندی و رند بودن خاصی برخودار می‌باشند که منجر می‌شود سیم کارت شما محبوب شناخته شده و به آن در بازار قیمت های بالایی تعلق بگیرد، همانطور که گفته شد می توان از مزایای ارزش افزوده آن نیز بهره برد. کارشناسان ما در مجموعه وام افروز با بررسی سیم کارت و خط شما مقدار ارزش آن را برآورد کرده و به اندازه ارزش آن مبغ وام را تعیین می کنند.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

بعد از مراجعه به وام افروز یا برقراری ارتباط با شماره تلفن و سایت، پس از بررسی مالکیت سیم کارت و  خط شما مبلغ وام درخواستی حداکثر ظرف یک ساعت به حساب شما واریز خواهد شد. به عبارتی هیچ معطلی برای دریافت وام ندارید و تنها با یک ساعت انتظار به مبلغ مورد نیاز دست پیدا می‌کنید.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

مدارک لازم برای دریافت وام سیم کارت

در دریافت وام خط ۹۱۲ ، مدارک خاصی نیاز نمی‌باشد و تنها باید موارد زیر را به همراه خود داشته باشید.

  • لزوم حضور صاحب سیم کارت در دفتر وام افروز
  • همراه داشتن کارت شناسایی (ملی) صاحب خط
  • همراه داشتن خود سیم کارت
  • همراه داشتن سند مالکیت سیم کارت ۹۱۲

توجه کنید که برای دریافت وام سیم کارت هیچ گونه ضامن، چک، سفته و موارد دیگر نیاز نمی‌باشد و فقط باید موارد بالا را در حین درخواست وام سیم کارت به همراه داشته باشید.

همچنین پس از ارائه مدارک تمام روند ثبت درخواست و واریز مبلغ وام در کوتاه ترین زمان، در حدود ۱ ساعت انجام شده و مبلغ درخواست شده به حساب و شماره کارت  شما، واریز خواهد شد.

برای دریافت وام با سیم کارت باید چه مراحلی را طی کنیم؟

همواره جهت دریافت وام سیم کارت می‌توانید با یک تماس تمام اطلاعات مورد نیاز و سوالات متداول خود را از کارشناسان ما در وام افروز بپرسید. در ادامه تمام مراحل دریافت وام سیم کارت را ذکر نموده‌ایم.

  • تماس با کارشناسان ما برای ارزش گذاری قیمت خط سیم کارت
  • سوال کردن جهت دریافت مدارک مورد نیاز برای دریافت وام
  • گرفتن وقت قبلی جهت دریافت وام و تسهیلات مربوطه
  • آماده کردن کامل مدارک و حضور در دفتر و شعبه های دریافت وام سیم کارت
  • انجام امور دفتری و اداری برای درخواست وام
  • واریز مبلغ درخواستی به شماره کارت ارائه شده

توجه کنید که برای کسب اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید و پس از اطمینان از شرایط دریافت وام می‌توانید تنها با ارائه مدارک  مربوطه، به مبلغ مورد نیاز خود دست یابید.

بیشتر بخوانید: وام روی سند ملکی

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

زمان باز پرداخت وام سیم کارت

شرکت وام افروز سریع ترین و آسان ترین شرایط دریافت وام را برای شما متقاضیان عزیز فراهم کرده است . به شما این امکان را می دهد که خودتان زمان باز پرداخت و اقساط را بین 4 الی 24 ماه مشخص کنید. بعد از پرداخت اقساط ، سند مالکیت به نام خودتان زده می شود . در نتیجه شما هم سرمایه خود را حفظ کرده اید و هم مسئله مالی تان را حل کرده اید.

همچنین می‌توانید بعد از پرداخت اقساط خود مجدد وام سیم کارت با همان خط را تمدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان سود هر وام می‌توانید با موسسه‌ی ما تماس بگیرید تا ضمن در اختیار قرار دادن اطلاعات وام‌های مختلف با توجه به شرایطتان، به درستی تصمیم گرفته و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

چرا وام سیم کارت

آیا گرفتن وام روی سیم کارت بهتر از فروش آن نیست ؟ همان طور که میدانید امروزه سیم کارت های دائمی همراه اول ، یک کالای لوکس و ارزشمند به حساب می آید.برای صاحبان کسب و کار ، سیم کارت نوعی اعتبار و اعتماد ایجاد می کند. اگر شما یک سیم کارت گران قیمت و معتبر داشته باشید ، مردم خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند . در نتیجه اگر با افراد زیادی در ارتباط هستید یا صاحب یک کسب و کارید ، این را بدانید که سیم کارت شما اعتبار شما است و فروش آن راه حلی هوشمندانه نیست.
چرا وقتی می توانید معادل 100 درصد ارزش سیمکارت خود را وام دریافت کنید ، اقدام به فروش کنید؟ چرا وقتی شرایط دریافت وام انقدر آسان و سریع است ، از آن استفاده نکنیم ؟
با ضمانت گذاشتن سیم کارت همراه اول خود ، می توانید وام فوری دریافت کنید .در نتیجه همچنان ارتباطات خود را دارید و هیچکس متوجه نمی شود که سیم کارت شما در ضمانت است . بعد از بازپرداخت وام ، دوباره مالک آن می شوید و دارایی تان را حفظ کرده اید.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

چرا وام سیم کارت از فروش آن بهتر است؟

آیا گرفتن وام بر روی سیم کارت بهتر از فروش آن نیست ؟

همان طور که اطلاع دارید امروزه سیم کارت‌های دائمی همراه اول ، یک کالای لوکس و ارزشمند محسوب می شوند.برای صاحبان کسب و کار، سیم کارت نوعی اعتبار و حتی اعتماد ایجاد می‌کند، به عبارتی اگر شما یک سیم کارت گران قیمت و معتبر داشته باشید، مردم خیلی راحت تر به شما و کسب و کارتان اعتماد می‌کنند. در نتیجه اگر با افراد زیادی در ارتباط می‌باشید یا صاحب یک کسب و کارید، این را بدانید که سیم کارت شما نوعی اعتبار است و فروش آن به هیچ عنوان راه حلی هوشمندانه نیست.

چرا وقتی می توانید معادل ۱۰۰درصد ارزش سیم کارت خود وام دریافت نمایید، اقدام به فروش کنید؟ چرا وقتی شرایط دریافت وام انقدر آسان و سریع برایتان فراهم شده، از آن استفاده نکنید؟ با ضمانت گذاشتن سیم کارت همراه اول خود، می‌توانیدبه راحتی وام فوری دریافت کرده و در نتیجه همچنان ارتباطات خود را حفظ خواهید کرد. هیچکس هم متوجه نمی‌شود که سیم کارت شما در ضمانت موسسه است و بعد از بازپرداخت وام سیم کارت، دوباره مالک آن می شوید و دارایی تان را به طور کامل حفظ می‌کنید.

مجموعه وام افروز بیش از ۱۵سال است که در خصوص وام دهی با طلا ، سیم کارت و خودرو فعالیت دارد و بهترین شرایط را برای شما فراهم نموده تا در سریع ترین زمان و بدون نیاز به ضامن وام فوری دریافت نمایید.

دریافت وام یا فروش سرمایه ؟

معمولا زمانی که به مشکل مالی برمیخوریم یا نیاز به سرمایه برای کسب کارمان داریم اولین چیزی که به ذهنمان میرسید ، فروش سرمایه هایمان است زیرا گرفتن وام از بانک و موسسات اعتباری ، شرایط سخت و زمان بری دارد. از طرفی همیشه پیدا کردن ضامن و داشتن چک و سفته ، یکی از دغدغه های متقاضیان وام بوده است.
با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تغییرات قیمت ارز ، فروش سرمایه هایی مثل طلا ، سیم کارت ، ملک و خودرو اشتباه جبران ناپذیریست. چه بسیار افرادی که با فروختن طلا ، سیم کارت یا خودرو خود ، دیگر قادر به خرید آن نیستند.
تا به حال به این فکر کرده اید که بدون فروش سرمایه هایتان راه حلی فوری برای مسئله مالی تان پیدا کنید؟
وام طلا ، وام سیم کارت و وام خودرو از جمله خدماتی هستند که ما به شما ارائه می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تامین نقدینگی کنید و مشکل مالی خودتان را حل کنید. لازم به ذکر است که کلیه قرارداد ها زیر نظر وکیل و در دفتر اسناد رسمی انجام می شود و مبلغ وام در کمتر از یک ساعت به حساب شما واریز می شود.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام افروز

از کجا وام بگیریم ؟

مجموعه وام افروز یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه وام سیم کارت ، وام طلا و وام خودرو فعالیت می کند. ما با بیش از 15 سال تجربه ، دقیقا میدانیم بهترین و مطمئن ترین شرایط دریافت وام باید چگونه باشد . ما همه چیز را برای آسودگی خاطر شما در نظر گرفته ایم تا در کمترین زمان ممکن و از مطمئن ترین راه ، وام دریافت کنید. خیلی مهم است که برای گرفتن وام به کجا اعتماد می کنید.
از جمله مزیت های دریافت وام از شرکت وام زرین :

  • پرداخت فوری وجه وام در کمتر از یک ساعت
  • پرداخت وام به ارزش 100 درصد سیم کارت
  • پرداخت وام به ارزش 50 تا 60 درصد خودرو
  • انجام تمامی قرارداد ها زیر نظر وکیل و در دفتر استاد رسمی
  • دریافت کمترین میزان سود
  • انتخاب زمان و میزان اقساط بازپرداخت توسط متقاضی
  • باسابقه ترین و معتبرترین شرکت وام دهی

مزیت‌های دریافت وام سیم کارت از وام افروز

  • در موسسه‌ی ما برای دریافت این وام نیازی به ضامن، چک و سفته ندارید.
  • حفظ ارزش مالی و اعتباری سیم کارت شما
  • حل فوری مشکل مالی در کمتر از یک ساعت
  • واریز مبلغ وام فوری بدون طی کردن تشریفات اداری
  • با این درخواست تنها سیم کارت در رهن صادر کننده وام قرار گرفته که تا پایان پرداخت اقساط در دست آن‌‌ها می‌باشد و پس از پایان اقساط سیم کارت سریعا در دفتر امور امور مشترکین مجموعه وام افروز به نام شما منتقل خواهد شد.
  • قرارداد وام بر روی سیم کارت زیر نظر معتبرترین امور مشترکین موسسه بسته می شود.
  • لازم به ذكر است كه حین عقد قرارداد وام سیم کارت خط ۹۱۲حضور شخص مالك سند تلفن همراه الزامی است.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

ارزش سیم کارت همراه اولتان چقدر است ؟

میزان وامی که به شما تعلق می‌گیرد طبق ارزش سیم کارتتان تعیین خواهد شد که توسط کارشناسان ما در وام افروز انجام می‌شود. با توجه به شماره موبایل و خط شما، قیمت خط بررسی شده و دقیقا معادل همان مبلغ برای وام مشخص می‌شود. در صورتی که می خواهید از ارزش خط خود اطلاع یابید و بعد تصمیم خود را نهایی کنید، ضمن تماس با ما و مشورت با مشاورین خبره هم مبلغ خط را تخمین می‌زنید و هم بهترین وام با توجه به شرایطتان به شما پیشنهاد خواهد شد. چرا که مجموعه وام افروز علاوه بر وام سیم کارت، وام‌ طلا و وام خودرو هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

جمع بندی نهایی

  • وام سیم کارت یکی از آسان ترین و سریع ترین شیوه‌های دریافت وام می‌باشد که در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد. به عبارتی سیم کارتی که در دست دارید یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود که می تواند به سرعت و در مواقع ضروری میزان مبلغی که نیاز ارید را در اختیارتان قراردهد.

    ما در وام افروز با 20 سال سابقه مفتخریم که با داشتن بیشتر از ۱1۰۰ پرونده موفق مالی، خدمت رسان تمام متقاضیان هستیم. همچنین تمامی قراردادها در شرکت ما زیر نظر وکیل و در دفترخانه های رسمی ثبت اسناد انجام می‌شود تا با اطمینان و خیال آسوده درخواست خود را ثبت کنید.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام افروز

وام افروز

  • مجموعه وام افروز

    کلیه خدمات خود را در بخشهای ملکی و خودرویی و سیم کارت و طلا در قالب خرید و فروش و مبایع نامه رسمی و قانونی فی ما بین سر مایه گذار و سرمایه پذیران عزیز تهیه و تنظیم می گردد.که خریدار با با دو روش فروش اقساطی و یا اجاره به شرط تملیک و یا مضاربه ای از شخص فروشنده که سرمایه گذار می باشد که قبلا با هم به توافق رسیده اند منعقد می گردد و شخص خریدار یا همان سرمایه پذیر با باز پرداخت کلیه اقساط و یا اجاره به شرط تملیک و تسویه حساب کامل کلیه اسناد و مدارک در اسناد رسمی به نام ایشان انتقال می گردد و لازم به ذکر است که سود سرمایه گذار طبق نرخ بنکداری طلا و سکه که 7 درصد اعلام گردیده محاسبه می شود و کارمزد مجموعه وام افروز طبق توافق طرفین و رضایت مندی طرفین معامله دریافت خواهد شد.ما درکلیه مراحل در کنار شما سروران گرام خواهیم بود.