فهرست مطالب

وام با خودرو یکی از روش‌های کسب سرمایه فوری در مواقع ضروری می باشد که اگر صاحب خودروی سواری یا سایر خودروها هستید، بهترین شیوه برای دریافت وام با سند خودرو می باشد.

اگر نیازمند سرمایه آزاد می‌باشید یکی از راه‌های دریافت این سرمایه، گرفتن وام، به خصوص در کشوری با تورم بالا مثل ایران است. یکی از این راه ها دریافت این وام نیز روی سند خودروی شخصی شما است که اگر سند خودرو به نام خودتان باشد، در کمتر از یک ساعت می‌توانید معادل ۵۰ الی۶۰ درصد ارزش فعلی اتومبیل خود سرمایه دریافت نمایید.

برای فهمیدن ارزش روز خودروی هم می توانید به سایت وام افروز مراجعه کرده و با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده‌ایم تماس بگیرید تا از ارزش فعلی ماشین خود مطلع شوید.

وام افروز

وام روی سند خودرو چیست ؟

دریافت وام با سند خودرو یکی از راحت ترین راه‌های حل مشکل مالی در کمترین زمان ممکن می‌باشد که نیاز به سند و ضامن ندارد.

وام با خودرو راه حلی فوری و آسان برای دریافت وام است . شما می توانید با ضمانت گذاشتن سند خودرویی که مالک آن هستید ، وام با خودرو دریافت کنید. یکی از دلایل پردرخواست بودن این وام این است که هیچ شرایط خاص و پیچیده ایی ندارد و خیلی سریع انجام می شود. کل پروسه دریافت این وام در یک روز انجام می گیرد و مبلغ وام همان لحظه برایتان واریز می شود. وام افروز 50 الی 60 درصد ارزش خودرو شما را ، وام فوری و بدون ضامن می دهد. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرد و با مراجعه حضوری اقدام به دریافت وام کنید.

بیشتر بخوانید:جذب سرمایه گذار

 

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

چرا وام با خودرو ؟

چرا گرفتن وام با خودرو بهتر از فروش آن است ؟ چرا وقتی با خودرو میتوانید خیلی سریع و آسان وام دریافت کنید ، اقدام به فروش کنید ؟ اگر قیمت خودرو های داخلی و خارجی را با قیمت های سال گذشته شان مقایسه کنید ، جواب این سوال ها رو می گیرید.

با مقایسه قیمت اتومبیل‌های داخلی و خارجی در سال‌های گذشته، متوجه می‌شوید که دریافت وام با سند خودرو یک گزینه عالی است. در سال‌های اخیر، قیمت خودروهای داخلی و خارجی افزایش یافته و همین امر باعث شده تا بسیاری از اشخاص برای مقابله با تورم به خرید خودرو روی بیاورند.

حتی عده‌ای دیگر از افراد در پیش فروش خودرو ثبت نام می‌کنند تا نقدینگی خود را به سرمایه تبدیل کنند و ارزشش حفظ شود. بنابراین خرید خودرو یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می‌شود و فروش آن کار درستی نیست. در عوض با گرفتن وام بر روی خودرو می‌توانید تا چند درصد از مبلغ کل  اتومبیل را به صورت وام دریافت کنید و ماشین مورد نظرتان را خریداری کرده و از این سرمایه گذاری بهره ببرید.

وام با خودرو فرصتی فوق العاده است که به شما کمک می کند که حفظ سرمایه کنید. شرایط دریافت این وام بسیار آسان و ساده است. فقط با ضمانت گذاشتن سند خودروی خود ، می توانید معادل 50 الی 60 درصد آن را وام فوری دریافت کنید. اگر آگاهانه شرایط را بررسی کنید متوجه می شوید که این وام چقدر می تواند برایتان کارآمد و مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

مزایای وام روی سند خودرو چیست؟

اولین مزیت وام با خودرو این است که کل مراحل گرفتن این وام ، در یک روز انجام می شود. بعد از بستن قرار دادن ، مبلغ وام به صورت آنی پرداخت می شود. بنابراین وام با خودرو نوعی وام فوری است که در کمترین زمان ممکن وجه وام را برایتان تامیین می کند.
مزیت دوم وام با خودرو این است که شرایط خیلی آسان و ساده ایی دارد. شما حتی به یک ضامن هم نیاز ندارد. اگر مدارک و اسناد خودرویتان کامل است ، به راحتی می توانید با سند آن وام دریافت کنید.
سومین مزیت را وام افروز برایتان ایجاد کرده است. مشخص کردن زمان بازپرداخت و اقساط کاملا با تصمیم شما صورت می گیرد. این فرصت خوبی است که خودتان می توانید زمان و میزان اقساط را بین 4 الی 24 ماه مشخص کنید.
از دیگر مزایای وام با خودرو می توان به این اشاره کرد که بعد از دریافت وام ، نیازی نیست که خودرویتان را در پارکینگ بخوابانید .شما همچنان می توانید از خودروی خود استفاده کنید. ضمانت گذاشتن سند خودرو تنها شرط این وام است .

به طور خلاصه :

  • حفظ سرمایه و جلوگیری از ضرر فروش اتومبیل در این بازار که قیمت خودرو لحظه ای رو به افزایش می‌باشد.
  • از پرداخت هزینه های مازاد برای خلافی و نقل و انتقال سند به عنوان فروشنده جلوگیری خواهد شد.
  • با پیشگیری از فروش خودرو و دریافت وام بر روی سند خودرو، شما همچنان می‌توانید از ماشین خود استفاده نمایید و با بالا رفتن ارزش خودرو از ضرر مالی جلوگیری کنید.
  • شما به راحتی قادر خواهید بود مبلغ مورد نیاز خود را رو در تنها یک ساعت بدون نیاز به انتقال سند در دفترخانه اسناد رسمی با عقد شرعی و قانونی دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:وام سکه و طلا

 

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

شرایط دریافت وام روی سند خودرو:

  • مدارک شناسایی صاحب خودرو
  • سند مالکیت یا وکالت فروش
  • کارت و بیمه نامه خودرو
  • ‌فاکتور خرید خودرو از یکی از نمایندگی‌های مجاز داخل کشور

وام روی سند خودرو به چه نوع خودرو هایی تعلق میگیرد؟

  • ما در افروز وام روی سند تمام خودرو های ایرانی و خارجی به شما وام خواهیم داد. بنابراین شما می‌توانید برای دریافت وام از سند پراید گرفته تا تمام خودرو های خارجی استفاده نمایید و بین ۵۰ تا ۶۰ درصد ارزش خودرو رو وام فوری دریافت کنید. برای تخمین میزان وامی که به شما تعلق می‌گیرد می توانید با وام افروز تماس بگیرید تا پس از بررسی کارشناسان ما مبلغ قابل دریافت به شما اعلام شود و پس از آن تصمیم خود را نهایی کنید

سقف وام با خودرو در وام افروز

  • همان طور که گفته شد ، مبلغ وام ماشین معادل۵۰ الی ۶۰ درصد ارزش خودرو شما می‌باشد که با مراجعه به وام افروز، کارشناسان ما در موسسه خودرو شما را بررسی و قیمت گذاری خواهند کرد. اگر مدارک و اسنادتان تکمیل باشد، قراردادی میان شما و وام افروز عقد می شود. لازم به ذکر است تمامی این قراردادها در دفتر اسناد رسمی و زیر نظر وکیل انجام شده و بعد از عقد قرارداد و ضمانت گذاشتن سند، وام شما همان لحظه و فورا به حسابتان واریز می شود.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید: وام روی سند ملکی

مدارک دریافت وام روی سند خودرو:

  • برای گرفتن وام با سندخودرو شرایط و مدارکی نیاز است که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ایم.

    • به همراه داشتن کارت شناسایی مالک خودرو
    • سند مالکیت ماشین یا وکالت فروش
    • همراه داشتن کارت و بیمه ماشین
    • فاکتور خرید اتومبیل از یکی نمایندگی‌های مجاز ایران
    • متقاضی وام با خودرو باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
    • متقاضی وام با ضمانت خودرو نباید در سیستم بانکی ایران چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری داشته باشد.
    • نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبار سنجی نیز توسط بانک تایید خواهد شد.

زمان باز پرداخت وام روی سند خودرو:

  • در وام با خودرو نحوه بازپرداخت اقساط آن کاملا بستگی به شما و شرایطتان دارد. شما می‌توانید مشخص کنید که به چه صورتی قصد بازپرداخت این وام را دارید و بسته به شرایط خود نوع بازپرداخت رو انتخاب خواهید کرد. پرداخت وام با ضمانت سند خودرو میتواند از ۴ ماه الی ۲۴ ماه متغیر باشد که به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در نوع بازپرداخت و میزان سود اقساط می‌توانید با مجموعه وام افروز تماس بگیرید و ضمن مشورت با کارشناسان ما از راهنمایی‌های آن‌ها طبق شرایط خودتان بهره‌مند شوید.

مبلغ وام با سند خودرو چقدر است ؟

  • همان طور که گفته شد ، مبلغ وام با خودرو معادل 50 تا 60 درصد ارزش خودرو شما است. با مراجعه به وام افروز ، کارشناسان ما خودرو شما را بررسی و قیمت گذاری می کنند . اگر مدارک و اسنادتان تکمیل باشد ، قراردادی بین شما و شرکت عقد می شود. لازم به ذکر است تمامی قرارداد ها در دفتر اسناد رسمی و زیر نظر وکیل انجام می گیرد. بعد از عقد قرارداد و ضمانت گذاشتن سند ، وام شما همان لحظه و فورا برایتان واریز می شود.
    ما مفتخریم که بیش از 20 سال است که در زمینه وام با خودرو ، وام طلا و وام سیم کارت فعالیت می کنیم و حدود 963 پرونده موفق وام دهی داریم . همه مراحل دریافت وام به صورت کاملا رسمی و دقیق انجام می شود. ما برای آسودگی خاطر متقاضی ، مبلغ وام را در کمترین زمان ممکن و فورا پرداخت می کنیم. اعتماد و اطمینان شما مهمترین اولویت ماست. همه ی هدف ما این است که آسان ترین و سریع ترین شرایط دریافت وام را برای شما مهیا کنیم.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

بیشتر بخوانید:وام سیم کارت

روش های دریافت وام فوری خودرو:

  • وام طلا و وام سیم کارت روش های دیگر دریافت وام فوری هستند. شرایط دریافت این وام ها نیز مانند وام با خودرو بسیار ساده است به همین دلیل بسیار پردرخواست هستند. ما به شما معادل 100 درصد ارزش طلای تان را ، وام فوری طلا می دهیم. همچنین اگر سیم کارت همراه اول کد یک ، دو یا سه دارید ، در کمتر از یک ساعت می توانید وام سیم کارت دریافت کنید.
    وام با خودرو ، طلا و سیم کارت فرصت های فوق العاده ایی هستند که بتوانید در کمترین زمان ممکن تامین نقدینگی کنید. شرکت وام افروز با ارائه دادن این وام ها به شما کمک می کند که هم بتوانید دارایی هایتان را حفظ کنید و هم مسئله مالی خود را حل کنید. فراموش نکنید که در ایران ، حفظ سرمایه باید اولویتان باشد. هوشمندانه تصمیم بگیرید و به راحتی اقدام به فروش دارایی های ارزشمندتان نکنید.

وام با خودرو و خودروهای لیزینگی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

  • برای اینکه تفاوت وام با ضمانت خودرو و خودروهای لیزینگی را بفهمید، در ابتدا باید بدانید که وام با خودروی لیزینگی چیست؟

    لیزینگ خودرو به مواقعی گفته می‌شود که یک ماشین را خریداری کرده و بخشی از مبلغ کل آن را پرداخت می‌کنید. بقیه پول را از شرکت لیزینگی وام دریافت کرده و به صورت اقساط پرداخت خواهید کرد. اگر از این روش خودرو خریداری نمایید، سند خودروی شما به علت‌های مختلفی رهن شرکت می‌ماند.

    اما در صورتی که از طریق وام با خودرو اقدام به خرید خودرو کنید، این اتفاق پیش نمی‌آید. بنابراین اگر بخواهید وام با ضمانت خودرو دریافت کنید باید به بانک‌ها یک ضامن معتبر معرفی نمایید و این یکی از شرایط ضروری وام با خودرو از بانک‌ها است. اما شرکت‌های لیزینگی سند خودرو را به عنوان ضمانت نگه می‌دارند تا همه اقساط آن پرداخت شود.

تفاوت اخذ وام با خودرو آزاد در بانک‌ها و وام با ضمانت خودرو چیست؟

  • یکی از نگرانی­‌های عمده بانک در هنگام دادن وام به مشتریان، به موقع پرداخت کردن اقساط توسط مشتری می‌باشد. چراکه بعضی از مشتریان به موقع اقساط شان را پرداخت نمی‌کنند، بنابراین این یک مشکل بزرگ در بانک ­ها محسوب می‌شود. از این رو بانک ­هنگام دادن تسهیلات یا وام، از مشتری ضامن بانکی معتبر می‌خواهد و سخت­گیری‌های زیادی انجام می­ دهند. چرا که می‌خواهند مطمئن شوند که مشتری اقساطش را به موقع پرداخت نماید.

    اما خیلی وقت‌ها مشتریان نمی ­تواند ماه­ ‌ها برای دریافت وام صبر کنند و همان لحظه وام را نیاز دارند و یکی از روش­‌هایی که از طی کردن این مسیر سخت جلوگیری خواهد کرد، وام با خودرو آزاد می‌باشد.

شماره تماس :

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران -میدان توحید-خیابان امیرلو-خیابان طوسی-بعد از تقاطع اسکندری-ساختمان پاسارگاد-پلاک 100-طبقه 5-واحد11

وام روی سند خودرو برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که ضامن کارمند ندارند.
  • افرادی که که فرصت یا حوصله بروکراسی بانکی و طی کردن روند ادارای دریافت وام را ندارند.
  • افرادی که برای مدت زمان کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • کسانی که چک کارمندی ندارند.
  • آن دسته از اشخاصی که فرصت زیادی برای تأمین مبلغ مورد نیاز خود ندارند.
  • افرادی که شرایط خاص جهت دریافت وام بانکی را ندارند.

دیگر روش‌های روش های دریافت وام فوری در وام افروز

  • وام‌ سیم کارت و وام طلا از روش های دیگر دریافت وام فوری می‌باشند که شرایط دریافت این وام ها هم مانند وام با خودرو بسیار ساده می‌باشد به همین علت نیز بسیار پردرخواست هستند. ما به شما معادل ۱۰۰درصد ارزش طلای تان را ، وام فوری طلا خواهیم داد. همچنین اگر سیم کارت همراه اول کد یک ، دو یا سه دارید نیز در کمتر از یک ساعت می توانید وام سیم کارت از موسسه دریافت نمایید.

    وام روی سند  خودرو ، وام با  سکه طلا و سیم کارت  جزو فرصت های فوق العاده ای می‌باشند که می‌توانید در کمترین زمان ممکن تامین نقدینگی کنید. شرکت وام افروز با ارائه دادن همه این وام ها به شما کمک خواهد کرد که هم بتوانید دارایی هایتان را حفظ نمایید و هم مسئله مالی خود را در کم ترین زمان ممکن  حل کنید. فراموش نکنید که در کشور ما، حفظ سرمایه باید در اولویت باشد، بنابراین هوشمندانه تصمیم بگیرید و به راحتی اقدام به فروش دارایی‌های ارزشمند خود نکنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای دریافت هر  کدام از این وام ها که با توجه به شرایطتان مناسب باشد، می‌توانید با وام افروز تماس بگیرید و ضمن صحبت با مشاورین ما از تمامی شرایط آگاه شده در نهایت به درستی تصمیم بگیرید. ما با20 سال سابقه در این زمینه بهترین راه حل را پیش رویتان می‌گذاریم.

وام افروز

  • مجموعه وام افروز

    کلیه خدمات خود را در بخشهای ملکی و خودرویی و سیم کارت و طلا در قالب خرید و فروش و مبایع نامه رسمی و قانونی فی ما بین سر مایه گذار و سرمایه پذیران عزیز تهیه و تنظیم می گردد.که خریدار با با دو روش فروش اقساطی و یا اجاره به شرط تملیک و یا مضاربه ای از شخص فروشنده که سرمایه گذار می باشد که قبلا با هم به توافق رسیده اند منعقد می گردد و شخص خریدار یا همان سرمایه پذیر با باز پرداخت کلیه اقساط و یا اجاره به شرط تملیک و تسویه حساب کامل کلیه اسناد و مدارک در اسناد رسمی به نام ایشان انتقال می گردد و لازم به ذکر است که سود سرمایه گذار طبق نرخ بنکداری طلا و سکه که 7 درصد اعلام گردیده محاسبه می شود و کارمزد مجموعه وام افروز طبق توافق طرفین و رضایت مندی طرفین معامله دریافت خواهد شد.ما در کلیه مراحل در کنار شما سروران گرام خواهیم بود.